Heej

Har precis varit ute och lekt med Blondie i snön. Det är de ändå sättet att få ut henne på. Det är nämligen så att hon vägrar att gå ut med någon annan än pappa. Så när han inte är hemma och vi andra försöker gå ut med henne så går det inte. Hon lägger sig ner på vägen och vägrar. Jätte knäppt. Men jag lyckades få henne till fotbollsplanen och där hittade vi en gammal paff fotboll som vi latjade med i ett bra tag. Så roligt att se Blonide leka, hon är så lycklig och glad då :).

Nu försöker jag kolla igenom filmen "Jägarna" igen, för att klara av att skriva mitt psykologi arbete som skall utgå från den filmen. Väldigt knepigt och jobbigt...

Skall försöka att skriva anteckningar nu samtidigt, så måste fokusera.

Tjao!


Postat av: Mathilda

Eyh, när skulle uppgifterna om Jägarna vara klara?

2011-01-04 @ 14:06:16
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback