Fail

Tjolahopp!
I dag har det varit en lång dag. Började med matte kl 07:50! och slutade med Idrott B kl 16:00. Hann inte byta om efter idrotten heller eftersom bussen gick bara några minuter senare. Så fick springa ut i kortbyxor. Såg nog ganska roligt ut, och kallt! hehe :) men jag fick säkert någon att skratta ^^ :)

Jag var hemma runt 17:30 tiden. Slängde mig i soffan, åt lite mat och värmde mig. Sedan gick jag ner och tränade :). Hela familjen körde gärnet där nere i kväll. Plus mammas kompis som brukar komma och träna på vårat "hemma gym" haha :) kul :P Tänk vad mycket energi vi gör av med. Man skulle ta vara på det på något sätt och driva en maskin med ellert så. Tyå en TV :) haha.

Och nu håller jag på att baka cupkakes till en kampanj som vi har i skolan i morgon. (den går ut på att vi skall få folk till att vilja bli blodgivare) och jag har absolut ingen fantasi så min lärare sa att jag skulle göra mina fina cupkakes som jag brukar göra, och kanske skriva något på dem. Så jag får vell göra det. Kunde inte komma på något bättre. Får göra en smaskig frosting, dekorera fint eller skriva en text :) Hoppas det blir bra.
Nu skall jag kolla hur det går för dem................

Hahahah ojdå. De flödar över!! Jag ville göra dem extra stora så jag la i extra mycket i formarna och nu flödar smketen över. haha!! Men skit samma, ingen skall äta dem, bara titta på dem :) hehe. eller jo vi här hemma kommer såklart äte upp dem :P.

Nu skall jag ta och göra klart frostingen och sedan skynda mig i säng.

Bye bye!

Postat av: Mathilda

Hur blev cupcakesen? Lägg in bild! =)

2011-01-27 @ 13:42:32
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback