...

Kom precis hem från lilla Anna.
Jag tog mig en promenix och hamnade som vanligt utanför Annas fönster och kastade snöbollar så att hon skulle se mig. Men som vanligt så var hon i ett annat rum när jag kastade på hennes fönster, men hon kom ner i alla fall :). Sedan så bjöd jag in mig själv i hennes rum hehe =). Vi spelade en massa kort och massa andra konstiga spel på hennes dator och så pratade vi framtid. Ångest!!!!
Var skall jag ta vägen, vad skall jag göra? Sverige, USA, andra sidan jorden? :O hjälp mig någon!!

Nu skall jag i alla fall läsa igenom mitt svenska arbete och försöka plugga lite matte, och sedan kanske, för ovanlighetens skull, spela The Sims. Var en evighet sedan jag gjorde det. Men varför inte lixom? :)

Tjao!


Vem vinner??


Vad gör alla måsarna utanför mitt fönster? De kanske planerar en attack mot mig :O


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback