Duktig...

Jag trottsade snön och kylan förut.
Jag drog på mig mina löparskor, satte på broddarna och gav mig ut och sprang. När jag kom förbi min lilla ö så fick jag, "av min förvåning", se att trottoaren inte var plogad. Det låg typ 1 meter snö på trottoaren. Det var typ omöjligt att sprnga där, det hade säkert alla andra sagt i alla fall. Men jag gav mig minsann inte. Jag sprang en stor del av sträckan i den tjocka snön. Jag gillar ju utmaningar så det var bara roligt =).

Efter träningen kollade jag på 500 days of summer. En ganska dålig film måste jag säga. Mycket krånglig med allt hoppande i tiden fram och tillbaka. men men...

Nu sitter jag så mysigt i min säng och skall snart sova. Är duktig och lägger mig tidigt i dag. I stället för att somna runt 02, som jag har gjort hela lovet. hehe. :P

ha det så gött folks!

Tjao!!

För att vi är coolast i världen och kommer alltid att vara det!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback