Dagens

Dagens upptäckt!

  • Nasse är bög!
  • Man skall aldrig dricka ett glas mjölk efter att man har ätit en hel apelsin
  • Solen går ner bakom berget!
Mamma hittade min gamla dagbok från när jag var liten. Jätte kul att kolla igenom den. Fick mig ett antal skrattanfall och en del tankeställare, hehe :).
Det roligaste är ju att jag är precis lika dan nu som jag var när jag var så liten. Jag hade samma åsikter, gjorde och sa samma saker, jag tyckte om samma saker...

Bilderna talar för sig själv....(nästan)


För er som inte ser vad det står:
Nasse: Ursäkta att jag är så sen, Puh!
Jag var tvungen att bada bubbelbad och klippa naglarna....
...stryka tröjan och puffa till öronen!
Folk förstår inte arbetet bakom att vara söt!




En mycket bra fråga....


Att springa var ett måste tidigt :P hehe


Det är därför man bara har det en gång om året, såklart!


För alla er som alltid har undrat var jag lärde mig teckenspråk (alfabetet)


Oj, det där kommer jag verkligen ihåg. Känns som i går! hehe :)


Roligt :)




Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback