buuu

I dag har det inte varit en lika världelös dag när det gäller pluggande, som det var i går. Har pluggat i stort sett hela dagen, men det känns inte som om jag har lärt mig någonting i alla fall :/. Hmm.....

Det är oerhört svårt att plugga när man ser hur underbart väder det är ute. Jag känner mig så instängd i mitt lilla rum. Jag vill bara ut i det fria och göra något kul :). Har inte ens unnat mig en promenad i dag, men jag skall minsann ut och springa sedan, till kvällen :).

Annars har jag lagat middag i dag, igen! Har gjort det hela hegen! Men det är bara för att jag har bestämt att det skall vara vegetariskt och de andra vet inte hur man gör. såååå i dag gjorde jag inget speciellt. Bara quornfiléer med rotfrukter och klyftpotatis (som också är en rotfrukt ofc) Goooottt var det i alla fall :).
Till efterrätt blev det lite chokladbollar (smörbollar) som brodern hade gjort ^^

Nu skall jag återgå till pluggandet, måste åtminstonde göra klart instuderingsfrågorna!

Bye bye


Det går inge vidare....



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback