Brahma, Shiva, Buddha

Precis som rubriken säger. En massa trams helt enkelt. Har spenderat hela eftermiddagen och kvällen med dessa killar. Förstår mig seriöst inte på Buddhismen och Hinduismen. Mycket kompliserat med över 330 miljoner gudar. Vad är grejen med det lixom? Men är i alla fall snart klar med min inlämningsuppgift.Har bara en fråga kvar nu. Fast det är inte så bara. Man skriver ju typ 1-2 sidor per fråga, så det är ju en del. Men men.... den frågan sparar vi tills i morgon.

Nu har mamma, pappa och Tommy kommit hit till Laholm också....
Vi åt en väldigt god middag, och så hade de tagit med sig min citronmaräng tårtan som jag hade som surprise. Vet att Daniel älskar den. Och det är min personliga favrit också.

Nu ligger det fem pers inne i ett litet rum o sover. hehe man kan ju undra hur vi får plats. Kanske skall poängtera att den femte är Blondie, som inte tar så stor plats :).

Det är ingen idé att försöka sova just nu. För 3 av 5 här inne snarkar, och då är den tredje Blondie. Hon kan snarka minsann. Och mamma o pappa snarkar ikapp. Jag blir så sjukt irriterad på all snarkning asså. Har bara lust att kasta någonting på dem så de hållet tyst. Men det kommer förmodligen inte hjälpa...

Jaja, jag får vell göra ett nytt försök att sova nu.

Natti natti folks!


mördegsskal, en underbart god tjock citronkräm i, och ett tjock fluffig täcke av magäng ovanpå.
Min klara favorit!! <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback