blooood

Sitter på expo-lektionen nu och har ingen fantasi alls. Vi skall göra en kampanj som skall få folk till att vilja bli blodgivare. Alla har så mycket idéer men inte jag :/. Hmmm vad skall jag hitta på? någoonting... hmmm... nåågoot... kanskeeee... hmmmm ;) (Malin skrev det sista) hehe

Fick nyss reda på att vår första lektion i naturkunskap är inställd i dag så jag slutar redan kl 14:15. men det hjälper mig inte ändå, för det går ingen buss då. Jag hoppas på att jag får gå tidigare så jag hinner med 13:56 och sedan halv 3 bussen från stenungsund. Gillar inte röd, den är så seeeeg. men ja ja, vad gör man....

Kanske skall sluta klaga nu och försöka jobba. Men vill bara poängtera ännu en gång att jag inte har någon fantasi. sååååå

Bye bye!


Klassen i den röriga expo-salen. Webbcamen suger dessutom!!




Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback