Äntligen!!

Är änligen klar med psykologi arbetet.
Har suttit på min hårda stol vid mitt skrivbord i stort sett hela dagen (känner mig duktig) och nu är jag äntligen klar. Har lämnat in allt på fronter också :). Så nu är det bara att sätta igång med svenska arbetet också, som lär vara världens "pain in the ass".
Och för att inte nämna matten som skall göras också.
Men men... nu skall jag inte plugga mer för i kväll. Hade väldigt gärna tagit mig en löparrunda, men det är snöstorm ute och löparbandet är trasigt :(. Puhuuu vad skall jag göra? Måste springa! (jag vet att jag är konstig)
Får la se om jag är knäpp nog att ge mig ut i det här vädret sedan, tror knappast det, men vem vet ^^

Tjao!!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback