galaxer i mina braxer

Tjolahopp tjolahej!

Dagen har varit väldigt bra kan jag ju allt säga :). Började 07:50 med Idrott B. Vi spelade volleyboll så det var nice :). Sedan var det dags för Samhäll och prov. Som jag inte alls hade pluggat på. Läste bara igenom kapitlet i går kväll. Thats it! Men det var ett muntligt prov så vi satt hela klassen och diskuterade kring ämnet, så det var ganska chill. Sa la typ 3 meningar eller så ;).

Sen var det Religion och det gick bara bra, eftersom vi nu har påbörjat med Kristendomen. Vilket är väldigt enkelt :)

Sen sprang/gick jag och Malin till bussen :). Väl på bussen så passade jag på att plugga natur och förhörde Malin lite. Blev en intressant diskussion om solsystemet och våra årstider :P

Nu är jag i alla fall hemma och har nyss lagat lax. mmmm gott :). Nu blir det plugg in i det sista. Måste vara i topp form för i morgon ^^ hehe

Ha det bäst

tjao tjao!


ovärklig bild, men men....;)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback