mys mys

hejsan hejsan. Nu har jag minsann varit duktig. Har pluggat i stort sett hela dagen, och har lärt mig det som står på min whiteboard-tavla :)
Jag har också städat hela mitt rum. Dammat, dammsugit, skurat, plockat undan mm. Nu är det äntligen rent och fint igen :)
Har även lagat en alldeless "för stark" kycklingfile till middag. Men det gillar jag juuu ;) hehe

Nu har jag en massa doftljus tända i mitt rum, hårblåsen är på och det är mörkt ute = mysigare än så har kan det inte bli.
Eller jo det kan det, eftersom jag pluggar fortfarande. Skall försöka plugga ända fram till 21 tiden, då min bror och hans tjej skall komma hit. :D

Mitt schema höll jag inte så bra. Eller bra och bra, jag har pluggat hela dagen, men bara på samma sak. Men skit samma, det andra får vi ta senare :)    (det kommer jag få ångra)

Annars så är jag ganska sugen på glass just nu. Typ Ben & Jerry strawberry cheeskake :) mmm så gott det hade varit. Men nej nej, nu skall vi inte vara så onyttiga, har ju varit så duktig för övrigt i dag. ;)

Ja, jag har ju en färsk ananas i kylen. Kanske skall ta mig en bit :) hehe

Bye bye!


Blondie och jag på promenad i morse :)


haha ja jag skall städa ;)


haha mamma! :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback