hej

Hej hej. Härlig lördag morgon. Vaknade dock med lite panik och ångest. Eftersom jag har så mycket att plugga på och så lite tid kvar innan proven :(. Kommer aldrig klara det. Okej G kommer jag få, men jag måste ha MVG i alla ämnen som jag har kvar nu!. Annars kommer jag aldrig in på den utbildningen jag vill! Åååhhh måste intagningspoängen vara så höga????

Skall verkligen försöka plugga så mycket som möjligt i dag, trotts att vi skall ha kalas för mormor i dag. Får vell ta med mig datorn till kalaset och sitta o plugga där. Osocialt, men vad gör man......

Var nyss ute och gick med hela familjen, förutom mamma då, som var hemma och gjorde äggost ^^. det var underbart väder ute, igen :)
Det är så toligt när Daniel och Anna är här :)

Men nu måste jag sluta babbla och börja plugga!

Bye bye!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback