fit for fight

Hejsan hejsan. Gårdagens Bombastik var awesome as usually. Stressigt i caféeterian och så, men det gillar vi :).  Sen vimsade Malin runt på Klädesholmen och hittade inte rätt. Mitt batteri på mobilen dog så jag kunde inte ringa henne. Så jag fick springa ut och leta efter henne :). Fast det blev snarare att Malin hittade mig när jag sprang förbi henne och hon satt i bilen och väntade typ :P haha.

Sen blev det massa mys här hemma. Typ natt youghurt kl 02 :) mmmm gott!

Vi gick upp vid halv 9 och gjorde oss i ordning. Sedan skulle vi iväg på kvinnofrukost med självförsvaraskurs! Superroligt :D. Men när vi kom ut så var det is över hela vägen. Underskylt regn är inte att leka med asså. Vi kämpade med att få ut bilen men det gick inte så bra. Gick inte att skrapa bort isen eller något. Det slutade med att vi fick åka med en annan som hade lyckats få bort isen med varmt vatten.
Frukosten var supermysigt med trevligt folk. Sen var det självförsvarskurs och sådant. Myckdet intressant och lärorikt. I slutet fick vi slåss. Heheh höjpunkten på dagen. hahah jätte roligt. Malin och jag var vilda ^^. Nu kan ingen ge sig på oss. :D mohaha. Vi är ganska taggade på att börja boxas nu :P hehe

Nu har vi i alla fall varit hemma i ett tag. Vi bestämde oss för att baka. Malin ville veta hur man gjorde min berömda citron-maräng paj. Så vi gjorde den. Nu står den där nere och läskar oss. Vi väntar på att den skall svalna. Supergott verkligen!! :D

Malin hjälpte mig att pröva min balklänning också. Fick äntligen ta lite kort på den. :) sinnes vad jag länngtar till balen och studenten nu! :)

Nu skall vi nog ta och äta upp tårtan, mmmm :)

Bästa dagen ever!

Tjao tjao!


gott!


nomn nomn :)


vi hade inte tillräckligt med citron till krämen så vi pressade apelsinsaft också. Det skulle vi inte gjort, för det resulterade i att krämen blev mycket lösare än vad den skall vara. Alla andra gånger jag har gjort den så har kakan varit väldigt fast och fin. Nu var den lite rinnig. Hmm....


mys mys :)

Postat av: Mathilda

Fyyy vad gott. Vill med ha paj!

2011-02-27 @ 14:35:12
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback