färga färga färga

Japp i dag har jag spenderat hela dagen med att färglägga ett gammalt svartvitt kort i photoshop. Det är en bild på mormors barndomshem. Fotot var i väldigt dåligt skick så jag har fixat till det lite. Och färglagt det, vilket tog väldigt lång tid, sååå pilligt. Men det blev så fint så :). Nu har jag skickat in det till en fotobutik som skall skriva ut det på ett fint fotopapper och så kommer jag och hämtar bilden i morgon. Mormor fyller nämligen 80 år i morgon och skall få det i present. Hon kommer inte fatta någonting, hur kan huset helt plötsligt ha färg? haha :)

Nu skall jag plugga lite till om universum

bye bye :)


färglagt foto :)


orginalbild


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback