Disk disk disk

Hejsan hoppsan. Har 3 timmars håltimma nu. Kuuuul!
Jo men det är helt okej, ganska mysigt och så.
Dock klarar jag inte av att se den skitiga diskbänken med typ 30 smutsiga muggar på, här i klassrummet. Alla i klassen är så sjukt lata så det orkar inte diska muggen efter sig när de druckit kaffe eller te. Så jag gjorde ett ryck och började diska. Sedan joinade Johanna mig också :). Vilket flyt vi fick in. Det gick väldigt fort och nu är det rent och fint. Så nu kan jag slappna av. hahah :).
Klarar inte av ha det stökigt, även om det inte är mitt egna rum ^^ .

Nä nu skall jag ta och göra mig en kopp varm choklad. Och sedan diska min mugg!!!!!! (hur svårt kan det vara, seriöst. det tar ju inte ens lång tid)

Bye bye


Diska diska diska :)


Klart :)

Postat av: Mathilda

åå så duttia ni ääär.

2011-02-09 @ 13:58:00
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

haha ja visst är vi :)

2011-02-09 @ 20:06:50
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback