dagen efter dagen

Hejsan hejsan. Det blev lite fullt upp i går eftermiddag/kväll så hann aldrig skriva något inlägg ^^.
Men nu är det i alla fall tisdag morgon, och jag har precis avklarat min morgonpromenad med Blondie. Mina lår typ tog så kallt det var. Jag tror jag pratade konstant under hela promenaden, och vem pratade jag med? Jo Blondie. hahah. Undra vad de andra som såg mig tänkte, när jag gick där och pratade med hunden :). men det är ju så trevligt. Blondie är ju som vilken familjemedlemm som helst :). Såklart pratar jag med henne, och får söta blicka som svar haha :).

Det blev inga choklad/banan cupkake i går. I stället gjorde jag en slags bakelse med en god fyllning i och en rosa glasyr runt. och såklart skar jag ut dem i små hjärtan :).
Efter en stund in i baket så kom Anna och hälsade på. Så hon fick hjälpa mig lite :).

Sen blev det fika med familjen :)

Sedan spelade jag och Anna wii en bra stund, men det slutade med att jag spelade själv och Ánna tiddade på, hehe. Lat ^^

Men efter det åkte vi och handlade lite :). Sen drog Anna hem och jag gick ner i källaren och tränade, as usually. :)






små roliga bitar ^^




Jag avslutade kvällen med en god smoothie :)



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback