busig

Hejsan hoppsan. Kom precis hem från mormors kalas. Det var segt i början, som vanligt, och en väldigt massa mat. Alldeles för mycket mat. Men jag åt inte en enda bit :). Eftersom det var smörgåstårta, äggost, gräddtårta, prinsesstårta och sådant äckligt onyttigt trams! haha

Min kusins barn var helt vild även denna gång. I julas var hon ju helt galen och skulle leka med mig hela tiden. Hon var lika dan i dag också. :P Lite roligt är det i all fall, eftersom barn alltid brukar vara rädda för mig, hehe. Men i längden blir det lite jobbigt. Men fick en go kram av henne när jag skulle gå. Så söt :). Fast hon slog mig mest, och sa att hon skulle slå ihjäl mig, och att jag var ett pucko. haha rädd? Oh ja! Haha dagens småbarn asså, sicket språk de har. Men hon sa sedan att hon inte menade vad hon sa :)

Har med andra ord inte hunnit plugga någonting alls i dag. Känns inte alls okej. Så stressad! Får seriös rå plugga hela söndag, måndag och tisdag! Men måste ju hinna plugga samhäll också :O aaaaa

Men nu skiter vi i det och kollar på melodifestivalen i stället :).

Bye bye!


fint väder i alla fall :)

Postat av: ...

Fast. att inte e ju ej så hälsosamt.

2011-02-19 @ 21:06:00
Postat av: Annica Kvck

jo jag vet. Men att strunta i tårta är ju bara bra :)

2011-02-19 @ 21:45:03
URL: http://kvickis.blogg.se/
Postat av: ...

Nej. Tårta är som frukt. Det är dyrt att äta det för mycket och ofta. Men om man får det gratis ibland är det bara bra.

2011-02-20 @ 01:59:35
Postat av: Annica Kvck

haha tårta är som frukt? Du får nog ta och kolla innehållsförteckningen på en tårta någon gång! Vem är du btw?

2011-02-20 @ 08:24:47
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback