blåsigt värre

God morgon god morgon.
Oj vad länge jag sov i dag. Ända till 11! Det är länge för att vara mig. Brukar gå upp vid 9 typ. :)

Har nyss varit ute och gått med Blondie i stormen. För en gång skull ville hon ut och gå, och stretade inte emot. Vilket var skönt :). Det snöar nu igen btw :/. inte okej. Snön från gårdagen har smält bort, men nu kommer det ny:(.

Annars har jag inte så mycket att berätta. Lugn dad i dag. Skall försöka plugga lite, träna och sen blir det såklart ungdomssamling till kvällen :). Det blir nice!

Bye bye!

Postat av: Emiliantanja

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-06-10 @ 10:01:23
URL: http://emiliantanja.blognownow.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback