äääntligen

Hej hej. Äntligen är samhäll och naturkunskaps provet över. Det har jag firat med en underbar löparrunda. Har inte tränat på 2 hela dagar. förstår ni, två hela dagar. Hahah! :P . Måste träna varje dag, annars blir jag helt knäpp ^^
Det var sjukt härligt att springa ute igen. Var ett tag sedan nu. Har tränat mest inne på löparbandet. Kännde mig så stark och pigg i dag. Trots att jag sov under hela Svenska lektionen.

Efter svenskan så var det Idrott. Vi spelade basket. Det var sjukt länge sedan jag gjorde det. Och det var så sjukt roligt! :D Har änna saknat att spela basket. Det var så gött att bara köra gärnet och ta åt sig lite. Sno bollen och göra poäng. Så sjukt roligt att äga söner de kaxiga killarna asså :P.haha.  Tror jag gjorde typ alla poäng i vårt lag :).

Nu sitter jag och myser med min värmefilt och kollar på TV. Men jag tror faktiskt jag skall ta och spela lite wii nu. Lite balansövningar såhär innan läggdags är ju inte helt fel :).

Bye bye!


jag vill seriöst ha pingviner nu!!! :D haha

Postat av: GUEVACCI

sportlov just nu ;) hehe oki

2011-02-24 @ 15:28:56
URL: http://guevacci.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback