fish

God morgon god morgon. Inte för att det är morgon längre, för jag har varit vaken sen kl 06.30 och nu är kl snart 12.
Jag gjorde som jag sa i gårkväll, gick upp tidigt och åkte inlines till frisören. Det var underbart väder ute, solen hade nyss gått upp och det var knappt några människor ute. Synd bara att jag inte hann njuta för jag var så stressad så jag var tvungen att köra så fort jag bara kunde ^^ haha.

Men jag kom fram typ bara 5 min försent så det var ingen fara :).

Har klippt topparna och blekt hårbotten. Så nu ser det bra ut igen :P. Men det kostade förskräckligt mycket :(. men men....

Sedan åkte jag inlines hem igen, utan att stressa :) haha.

Nu har jag precis kollat på ett avsnitt av modern Family :).

Nu skall jag försöka plugga lite.
Börjar jobbet sedan kl 14. Då blir det inventering för hela slanten! Kul va? haha inte direkt :P

Ha det göööött

Bye bye!


De stora oranga är nya :)


Wiiiee :)


Ser du malen som sitter på pumpen? Han syns knappt ^^


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback