rent akvarium!

Haluuuu!!

Nu har jag och pappa precis tvättat klart mitt akvarium. Han tyckte så synd om mina fiskar så han sa att nu måste vi göra rent det. Så det har vi sysselsatt oss med de senaste 2 timmara, kanske 3 till och med. ^^
Satte också fast bakgrunden. Äntligen! Har inte vetat hur jag skulle sätta på det, men nu fixade pappa det :).
Fiskarna är nöjda nu i alla fall :P. Skall skaffa en mal till dem så fort som möjligt så det inte blir så mycket alger.

Annars har jag pluggat hela dagen. Skit tråkig dag vekligen!

I morgon är det jobb som gäller. Skönt, för orkar inte plugga mer nu. Jobbar hellre :).

Sov gott nu, ni få som läser detta, vilka det nu är. Vem är det som läser egentligen? jag är väldigt nyfiken. Typ 5 duktiga som läser varje dag, vilka är ni? haha :) Kan ingen kommentera? vill veta vilka det är :P.....Pleeeeese :)

Natti natti!


rent och fint, med bakgrundn och allt .)


hejdå.....

Postat av: jätte hemlig

vi säger inte vilka vi är :)

2011-08-25 @ 17:16:45

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback