låst?

Heeeejsan!
Allt väl?

Det blev inte så mycket plugg innan jobbet i dag. Läste mest om GMO (genmodifierad organism) men fattade inte så mycket :(.
Lagade också taco av quornfärs innan jag gick till jobbet. Mmm smarrigt var det :).

Jobbet gick bara bra. En väldigt kort och intensiv dag. Packade upp massa varor och sprang fram och tillbaka mellan kassan och uppackningen. Sedan hoppade jag också i containern där vi slänger wellpappen :) haha. Klädesholmens cirkus. Ser ganska roligt ut, alla tittar i alla fall på mig ^^.

Efter jobbet stack Tommy och jag ut och sprang i skogen i en timma typ. Älskar att springa i skogen <3
Sen dess har jag chillat på mitt rum i pyjamasen och druckit en god smoothie, som alltid :).

I morgon är jag ledig. Alla sommargäster och de andra sommarjobbarna på Bojen har stuckit nu så det finns inte så mycket att göra på Bojen längre. Det är därför jag helt plötsligt är ledig. Har ju jobbat i stort sett varje dag hela sommaren. Men det är bra, då hinner jag plugga lite mer nu. Om jag kan fokusera????

Annars hade jag i tankarna att dra in till Göteborg i morgon och köpa mig en ny mobil. Måste ha en ny innan jag sticker till Australien. Såg en bra som jag vet att jag gillar i tidningen i dag, för 990 kr. Men den var operatörslåst. och det får den ju inte vara. Måste ju skaffa mig ett nytt abonnemang nere i Australien. Annars blir det redigt dyrt arr ringa.
Finns det några bra mobiler under tusenlappen som inte är låsta till någon operatör??

Nej nu skall jag sluta tjöta och ta och kolla på ett avsnitt av Modern Family <3  :)

Bye bye!


Smoothin redan slut??



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback