Kylen

God kväll god kväll!

I dag har det varit en härlig söndag. Tog mig en välbehövlig sovmorgon (är ledig i dag) och sov ända till kl 12, vilket är sjukt länge för att vara mig.
Åt frukost och läste tidninge, som vanligt. Skönt att kunna ta det lugnt på morgonen. Älskar verkligen morgonen när man sitter i lung och ro och äter frukost och läser tidningen. :) hehe.

Sedan försökte jag plugga men blev avbruten av lite tv-serier då och då ^^.
När kl var typ 2 så kom pappa in och sa att vi skall till "Kylen", en restaurang här på Klädesholmen. Jag har pinsamt nog aldrig varit där. Men det blir väl så när man bor här. Känns konstigt att äta där då. Är ju bara en massa sommargäster där ^^.
Men maten var väl inget direkt att hurra över (kanske bara jag som är kräsen), men jag tog i alla fall dagens paj, som tur nog var vegetarisk, eftersom jag har vegetarisk vecka, remember? :) haha. Men den var väl god, förutom champinjonerna som var i ^^.

På vägen hem tittade jag in på Bojen (kan verkligen inte hålla mig därifrån, typ bor på mitt jobb) för att säga Hej till Elin. Men jag blev visst kvar där i 1 timma. Det var knappt några kunder så hon hade ingenting att göra. Så jag hjälpte till med att fördriva tiden, hehe :).

Väl hemma igen så satta jag igång med plugget mer på allvar. Och nu har jag pluggat hela långa kvällen (kl är nu 22:35). Pappa har hjälpt mig en del, så har fått gjort ganska mycket. Men fortfarande maaaaaaaassa kvar!

Nej nu skall jag tacka för i dag och sätta mig i sänen och kolla på ett avsnitt av Modern Family :) Och äta lite youghurt :) haha.

Ha det gött!!

Bye bye!


I´m on a boat! ^^


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback