Inventering
Kl är 23:30 och jag har precis kommit hem från jobbet. Jag älskar verkligen inventeringar!!!  </3
Nej men seriöst, det är bland det värsta som finns. Sjukt jobbigt är det. Tur man har så snälla arbetskamrater som gör det hela lite roligare :)
Har inventerat i nästan 12 timmar. :O För er som inte vet vad inventering är så skall jag berätta. Inventering är när man räknar varje vara i hela butiken. Allt på lagret, allt i kylarna, allt i hyllorna. Varenda liten sak skall räknas och skrivas ner. Varje liten frukt skall vägas. Helt enkelt, allt som finns i butiken skall räknas och föras in i datorn. Detta är då sjukt jobbigt (långtråkigt) och tar hur lång tid som helst.
Jag lämnade till och med mina arbetskamrater kvar på Bojen när jag gick. Det var lite kvar som de skulle göra.
Fatta vad segt detta är!

Nu är mitt huvud tungt som bly så nu skall jag äntligen sova.
Skall upp tidigt i morgon bitti och öppna butiken själv.....

Sov gott!


Bara för att vi bara har en såndär maskin där man skriver in hur många varor det är så får vi skriva det på små lappar och sätta vid varan, bajsjobbigt! Hela denna gången har jag fyllt med lappar!


Hej hej där upp ^^


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback