helt själv

Hejjjjj

Nu är arbetsdagen över. Puh! Jag var så nervös förut för jag skulle jobba ensam och stänga butiken helt själv för första gången. Men allt gick bara bra. Det var ganska mycket folk i slutet så det blev väldigt stressigt eftersom jag var helt själv. Och det tog väldigt lång tid att stänga. För det första så är det väldigt mycket som skall göras efter stängning, och för det andra så gick jag typ 5 gånger runt i butiken och kollade så att jag inte hade glömt något. haha :P.

Känner mig rätt duktig nu ändå, Som har skött en hel butik helt själv :).

Nu skall jag sova. upp tidigt i morgon för mera jobb :)

bye bye!


natti natti :)

Postat av: Anna WP

Vad duktig du är!!!

2011-08-26 @ 19:39:17
Postat av: Annica Kvick

Tack så mycket :).

2011-08-27 @ 00:58:58

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback