hello sunshine!

God morgon god morgon!
Solen skiner, havet ligger stilla och jag är ledig :). Underbart!

Dock får jag lite smått panik när det är så fint väder ute för då vill jag ju bara vara ute i solen, men jag måste ju sitta inne och plugga :(. Synd att man inte kan sitta ute i solen med datorn, man ser ju ingeting på skärmen då :(.

Jag hade tänkt att baka bröd nu på morgonen men jag sket i den idén när jag såg hur fint väder det var.
Åt frukost ute på balkongen i stället, och svettades gött i solen :) haha.

BTW, Snart har jag bokat flygbiljetten till Australien :). Wiiie :)

Nope nu skall jag plugga.
Bye bye!


Fråga inte vad det är jag gör.....


Men jag ser ju brun ut i alla fall ^^ haha


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback