Australien nästa!!

Hejsan!
Nu har jag precis kommit hem från jobbet :).

Innan jobbet stack som sagt jag och Anna till resebyrån. Jag betalde min flygbiljett till Australien :D. Har den nu i min hand, wiiiiee!!! :D Kan inte riktigt fatta det, att det verkligen skall bli av. Helt sjukt!! Insane!! :)
Anna köpte dock aldrig sin biljett pga ett missförstånd. Men snart skall hon köpa sin med :P.  (kanske skall tillägga för er som inte vet att Anna och jag skall varken åka till Australien samtidigt eller till samma ställe, vi skall göra helt olika saker)

Sen drog vi vidare till Optikern och bokade var sin synundersökning. Vi tyckte det var bäst att kolla synen innan vi sticker till Australien. Synen försämras ju något vansinnigt när man har linser. Så det är viktigt att kolla regelbundet.

Sedan gick vi till banken för att prata om dem angående bankkonto i Australien och sådant. men hon visste ingenting, sämst! Så vi får ta reda på allt på egen hand ^^.

Sen brummade vi hem (på Annas moped, eftersom ingen av oss hade någon bil) ^^

Sen dess har jag jobbat hela dagen :)

Nu skall jag chilla lite och kolla på Modern family <3 och senare blir det Robinson :)

Bye bye!


Min flygbiljett!!!!!! :D

Postat av: Mathilda

Nääe men busflicka som har börjat blogga igen utan att säga till mig. Nu har jag mycket att läsa för att komma ikapp! ;$

2011-08-30 @ 14:02:27
URL: http://mathildafoto.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback