mm

Familjen fick en söt överraskning av bror i laholm på påsten i dag :D
En supersöt chokladask med ännu sötare påskchoklad i :D. Nice !

Annars har jag pluggat hela långa dagen, men är kvar på samma tal ändå. Seeegt!

Har för övrigt varit supertrött hela dagen... varför???
Men tog mig ändå en löparrunda vid 22 tiden och blev pigg :). Underbart ute! Helt vindstilla, som alla kvällar den här veckan :D

Sen lyxade jag till det lite med smoothie, fast det gör jag i och för sig nästan varje kväll :)


Söta eller hur? :)


Mmmm gott :)

Postat av: Mathilda

sv: Jag kom hem vid 21 ikväll. Kommer till svenskan i morgon though! :)

2011-04-26 @ 23:06:44
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback