sool

Tjolahopp!
I dag har jag jobbat hela förmiddagen. Det var precis som en helt vanlig sommardag typ. Alltså sjukt mycket folk på lilla Bojen. Så dagen gick väldigt fort. Hann rensa hela lagret, och fylla på allt godis. Och sitta i kassan sjuk mycket för folket slutade adrig strömma in. Så roligt :). Älskar när det är mycket folk och man får känna sig lite stressad :). Bara man inte gör något fel så, hehe :P..

Efter jobbet hann jag sola på altanen i en timma och blev jätte röd och fick en massa fräknar i ansiktet. Som vanligt, får alltid en massa fräknar av solen. Ser ut som en liten pippi långstrump :P. Sedan bar det iväg till Betel för att spela tvärflöjt. Skall spela i morgon så vi övade lite låtar. Nice nice :).
Sen var jag och familjen hembjudna till Alphonce på middag. Årets första grillning skedde utanför med havet som utsikt. Dock började dimman smya sig på :/.
Men oj så gott det var med grillat, sjukt gott :D. Smakade sommar i hela munnen, mmmm :P hehe.

Sen blev det en massa spel och mys mys.

Det var mig dag det....

Nu skall jag sova, upp ganska tidigt i morgon också för att öva!

Bye bye!


Blev så glad när jag hittade dessa på lagret. Snart smäller det! :D :D :D


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback