segt

Hejsan hesan.
Oerhört seg dag i dag. Matte 07.50 till 09.15. Sedan var det dags för en lång Natur lektion, men den var instäld för läraren var sjuk. Så då hade jag 5 timmars håltimma framför mig. Kul. Sitta i skolan oh vänta 5 timmar på en Idrottslektion. Hade det varit en vanlig idrottslektion så hade jag nog dragit hem, men i dag skall vi ha teori så det är viktigt att vara med...
Nu har snart dessa 5 timmarna gått, och de har jag spederat med att pyssla med mitt svenska nationella tal. Tror att jag är klar med talet och PM nu i alla fall :). Nu återstår det bara att hinna plugga in allt tills i morgon. Vill ju kunna det utantill eftersom jag såklart inte får läsa innantill.
Kommer vara sjukt nervös i morgon asså. Tack och lov är det först lektionen, sen är det överstökat :). Hoppas innerligt att det går bra.
Några i klassen håller tal just nu medan jag skriver det här. Vi är indeade i tre olika grupper, men jag får såklart inte lyssna på den andra gruppen. Men jag tror att det är väldigt många som har skitit i att skriva talet tills i dag, vilket är konstigt eftersom man får IG om man inte gör det :O. Men vi har ju fått så sjukt dåliga instruktioner så det är helt förståeligt att folk skiter i det. nästan.....
Men andra klasser har minsann fått en månad på sig att skriva talet, men vi fick en vecka! Hur orättvist är inte det!

Ja ja skit samma, finns inget att göra åt den saken nu. Vill bara ha det gjort. Men nu skall jag gå och skriva ut mitt tal.
Längtar btw tills lördag nu :)

Bye bye


Anteckningar på talet.

Postat av: anna

Ofta ni inte håller talet för hela klassen! Fusk. Då är det ju aschill. Men man kan få g utan att ha hållt i talet. En i min klass höll inte, men gick g ändå.

2011-04-06 @ 16:35:06
URL: http://oleanderanna.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Men what, hur kan man få godkänt utan att ha hållit tal?



Har också skrivit klart mitt nu nästan, tror jag. :]

2011-04-06 @ 18:02:08
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

jasså kan man, vad bra :P hehe. eller ne inte alls bra. för jag skall ju hålla talet och om någon som inte håller talet får G och jag också bara får G så är det ju inte rättvist :/

2011-04-06 @ 19:29:48
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback