Premiärdopp!

Tog en tripp till Anna förut för att gratta henne och ge henne en lila present :) haha.
Åt tårta och cillade å hade det gött. Men sedan så badade vi. Jo tänk för att jag badade. Det var svin kallt i början när jag stod där på stegen halvvägs ner i vattnet och tvekade, men när jag väl hade doppat mig så var det skönt :).

Sen har mina fiskar fått flytta in till sitt nya stora akvarium i dag också :). Så nu är de så lyckliga. Dock har det inte fattat att akvariet är stort än så de trycker allesammans i samma hörn ändå, fast det är ju bara för att de tycker så mycket om varandra :) haha

AA just det ja, fick hämtat ut min studenmössa i dag också. Lycklig :D

Annars har jag pluggat natur hela kvällen. prov i morgoooon. så....

Nu skall jag nana!

Bye bye!


Snart studenten!!! :)

Postat av: Mathilda

Wihooooo snart snart snart! :D

2011-04-26 @ 23:56:01
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback