Mario Cart

Hejsan hejsan.
Min bror kom hem med Mario Cart spelet till Wii förut. Hahah, han bara köper och köper. Fast detta var ju i och för sig billigt, men ändå...
Han och jag har spelat en stund nu och det är helt hysteriskt roligt. Tykcer jag i alla fall :D. Det är en sån nostalgi. Jag känner mig som ett litet barn igen när jag ser de där Mario figurerna och de små söta bilarna. Det är precis samma karaktärer som det var när jag var liten, samma roliga figurer och samma roliga banor. Fast bättre då. Hahah så barsnligt roligt. Skrek så högt så det lät över hela huset typ, när jag bara körde på ett bananskal typ ^^ haha. Spel behöver inte vara grafiskt snygga och moderna för att vara bra. Nej bättre var det förr! Då var spelen roliga. Titta bara på Mario cart alltså. Sjukt roligt. haha :D

Nej nu måste jag lugna ner mig och börja memorera in talet....

bye bye




hahah seriöst kolla gubbarna, så fula och så roliga :)


Känner mig som ett barn när jag spelar det här igen. Precis som fött i tiden :)





Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback