Kebnekaise

Hejsan hejsan!
Har varit duktig och spenderat hela dagen med att plugga samhäll, så det så!
Men har också kikat runt lite på kebnekaise och blivit sjukt sugen på att bestiga Sveriges högsta berg :). Hade varit oerhört roligt. Då kommer jag bara till frågan. Skal jag vandra själv eller med en guide, tälta eller hyra stuga? Självklart hade det varit tuffast att bara vandra ut själv i bergen med karta och kompass och tälta lite var man vill längs vägen :P. Men det blir så mycket packning att bära på då. Men det kanske är en del av grejen, eller?. Jo det måste det nog vara :). Heheh

Annars har jag funderat på vad jag skall önska mig när jag fyller år. Fyller ju trots allt 19 år på lördag. Vad hände med tiden? Aaaaa...
Hade gärna velat åka på en liten resa utomlands direkt efter studenten, så kanske skall önska mig resecheckar. Men jag vill ju inte åka själv :(. Hur kul är det. Någon som seriöst vill följa med mig? :) Säg till i så fall! :)

Nej nu skall jag fortsätta plugga samhäll....
Har för övrigt nationellt prov i svenska på onsdag, den muntliga delen. Skall ju hålla tal och har inte börjat skriva det än :O Hjälp!

Bye bye!


Vackert eller hur?


eller skall man vandra på vintern? :P


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback