ja du...

Hejsan hejsan.
Satt uppe till 01 i natt och skrev på min rapport till projektarbetet. Kommer aldrig hinna få ihop 20 sidor tills nästa vecka. och plugga på idrottsprovet och matteprovet + religionsinlämningen. Men men... just nu är projektarbetet viktigast då jag tydligen inte får gå ut gymnasiet om jag inte får ett G på projektet. Gaaa panik eller vad? Måste jag gå om hela gymnasiet bara för att jag failar på projektet eller vad :O

Jaja, har i alla fall suttit och skrivit hela eftermiddagen i dag ocks. Fast först var jag till banken för att spåra om mitt bank-kort hade blivit kapat, då en okänd Transaktion hade skett på mitt konto flera gånger. Men allt löste sig, vi rädde ut problemet. tack och lov :)

I skolan har jag varit oerhört effektiv i dag. Har dock inte jobbat med någonting utav det jag skall ha gjort. För på alla lektionerna så satt jag där och skrev på idrottsteorin(förutom en liten stund på expon när mathilda rabblade upp en massa konstiga lagar som finns i USA så jag vek mig av skratt ett tag där, hahah :). Hann i alla fall klart så nu är alla instuderingsfrågorna gjorda, nu måste jag bara hinna plugga in dem också :O aaa

Nej nu skall jag ner och träna och plugga samtidigt, såååå

bye bye!


Svårt men intressant med "medicinsk orientering"!

Postat av: Mathilda

Mycket stress med allt. Usch. Men Tänk såhär i alla fall...

Man får inte knuffa en älg ur ett flygplan i Alaska.



hahhahh

2011-04-29 @ 17:07:18
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback