Baguettebrändboll

Hejsan hejsan! Då var svenska talet gjort. Äntligen! Det gick bara bra :). Pratade för fort bara, men jag är ju kvick så det faller ju sig naturligt. hehe :).
Nu har vi expo och Mathilda & jag har varit jätte flitiga och kommit fram till en massa idéer om hur vi skall göra vår monter. Nästa gång är det bara att sätta igång att skapa verket :) .
Bara för att vi har varit så duktiga så tog vi en paus och jag fick för mig för att spela lite "baguettebrändboll". (brändboll med en plast baguette som slagträ) Hahah så sjukt roligt. Vi media-elever har så roligt under våra lektioner kan jag ju säga :P.  haha.
Här får ni se filmen btw :)


Postat av: Mathilda

Hahaha! Så kul hade vi. :D

2011-04-07 @ 11:49:01
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

haha skit kul. Fy vad jag kommer sakna våra knäppa urflippade stunder när skolan är slut ;( ;( ;(

2011-04-07 @ 18:53:31
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback