Hur orkar alla.....

Jag fattar inte hur "alla" människor orkar att blogga hela tiden. Det tar ju upp en massa onödig tid som man kan använda till annat. Och ändå sitter jag här själv och kommenterar det ? Inte okej. Men men...
Det är i alla fall underbat skönt med fredag, för då är jag ledig från skolan. Har sovit nästan 12 timmar i natt. Det behövde jag tydligen. :).
Har försökt ta en promenad med Blondie så här på morgonkvisten också, men det var inte så lyckat. Blondie är så sjukt lat och typ starkar än mig så jag orkar ju inte att dra henne. Så det var bara att vämda hemmåt igen, fast tog en omväg tillbaka så vi var i alla fall ute i 45 min :). Mohaha där lurade jag dig allt Blondie. ;)
Nu sitter jag här och väntar på en leverans som kan komma när som helst. De var tydligen här i går kl 16:15 och knackade på. Men ingen var ju hemma. Vad tror de egentligen? Vanligt folk är fortfarande på jobbet eller i skolan då! Jag var i alla fall fortfarande i skolan då. Så de skall tydligen försöka i dag igen. Jag har ingen aning när de kommer så jag får hålla mig inne tills dess. (jobbigt)
Kan dock inte säga vad det är för paket jag väntar på, för det är en julklapp till Anna :D http://oleanderanna.blogg.se/

Måste btw bara berätta hur knäpp min hund var i natt. Hon har tydligen fått för sig att hon är en katt. För jag vaknade mitt i natten av att hon låg och trängdes brevid mig i min säng. Det var väldigt trång, för Blondie är en stor hund! Men jag kunde inte med att putta ner henne, för hon är sju så sjukt söt. Så det var bara att gilla läget
och försöka somna om igen. (på bilden ser det inte trångt ut, men tro mig, det var det. Hon ligger över mina ben, kunde inte röra på mig)

Men nu måste jag seriöst fortsätta på mitt psykologi-arbete så det blir klart i tid. Sen har vi ju en del samhälle som skall göras också, och för att inte nämna matte och svenska. Så det är bara att köra igång.
Tjingeling!

Blondie och jag trängs i samma säng :)

Postat av: Anna Oleander

Spännande duuu :D En vecka kvar till julafton.

2010-12-17 @ 14:54:38
URL: http://oleanderanna.blogg
Postat av: Mathilda

Haha, så mysigt det ser ut. :)

2010-12-18 @ 16:00:00
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback