Alltid sol på vinter?

Känns som att det alltid är sol och helt underbart väder när det är vinter. Hur kommer det sig?
Jag älskar det! Spegelblank hav, speciellt nu när isen har laggt sig på havet. Den gnistrande snön i den strålande solen =). Hur kan man inte gilla denna underbara skapelse. Så sjukt vackert. Speciellt här vid kusten <3

Har precis kommit in och värmer mig med min gosiga värmefilt nu. Har varit ute i denna underbara natur i 2 timmar. Tog mig även friheten att skrämma Anna lite också. (http://oleanderanna.blogg.se/) Det är så bra att hon bor nere i källaren nu. Jag kan bara hoppa över staketet och titta in i hennes fönster. Hehe så kul att helt plötsligt dyka upp där och skrämmas lite. Dock blir aldrig Anna så rädd, utan det är mest katterna som blir förvånade, hehe :)

Jag tvingade med mig Anna ut i det vackra vädret en stund. Vi fotade lite såklart. =)

Enjoy!





























Klädesholmen <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback